Gwarancja i pomoc techniczna

KOMONO zapewnia gwarancję pierwotnemu nabywcy od autoryzowanego sprzedawcy. Twój produkt KOMONO objęty jest gwarancją zgodnie z warunkami gwarancji na wady materiału i wykonania na czas 24 miesięcy od daty pierwotnego zakupu. Gwarancja nie wyklucza i nie ogranicza praw konsumenta wynikających z polskiego ustawodawstwa. 

 

W przypadku chęci złożenia reklamacji, prosimy skontaktuj się ze swoim sprzedawcą KOMONO, bądź bezpośrenio z naszym działem obsługi klienta. Rozpatrujemy reklamacje produktów pochodzących wyłącznie od autoryzowanych, polskich sprzedawców, wyszczególnionych na liście: link 

 

Uwaga: Dowód zakupu jest wymagany dla wszystkich roszczeń gwarancyjnych.

 

Gwarancja zegarków KOMONO nie obejmuje:

 

  • Zużycia baterii.
  • Rys i przetarć powstałych na obudowie i krysztale.
  • Zniszczeń powstałych w wyniku nieprawidłowego używania, braku ostrożności, wypadków, kradzieży lub codziennego użycia.
  • Odbarwień na zegarkach i/lub częściach o jasnych kolorach.
  • Uszkodzonego paska: przetarcia/rozdarcia

 


Gwarancja zegarków KOMONO obejmuje:

 

  • Oddzielenie się systemu GTLS od tarczy lub wskazówek zegarka.
  • Odpadające wskazówki.
  • Nieprawidłowe działanie mechanizmu.
  • Wady baterii pojawiające się w ciągu pierwszych 12 miesięcy używania.
  • Gromadzenie i skraplanie się pary wodnej lub zalanie zegarka przy prawidłowo dokręconej koronce (wciśnięta).

 

 


 

 

 

Gwarancja okularów KOMONO nie obejmuje:

 

  • Wszelkie wady wynikające z codziennego użytku.
  • Złamane szkła, zawiasy lub oprawki.
  • Rysy na szkłach.

 

Gwarancja okularów KOMONO obejmuje:

 

  • Wady wynikające z błędnego montażu

 

Należy pamiętać, że każda głowa ma inny kształt. Z tego względu wszystkie okulary KOMONO posiadają plastyczne oprawki, co oznacza, że można zmieniać ich kształt w celu idealnego dopasowania. Dodatkowo chcemy zaznaczyć, że okulary, które zbyt długo znajdują się w etui, to z powodu plastyczności oprawek mogą one stać się niesymetryczne. 

 

Gwarancja nie zostanie uznana przez KOMONO w przypadku, gdy produkt zostanie zniszczony w wyniku wypadku, zaniedbania, nieautoryzowanego serwisu lub innych czynników niezależnych od wad materiału lub wykonania. W przypadku wymiany, KOMONO nie gwarantuje otrzymania identycznego modelu. Jeśli dany model zegarka jest niedostępny, dostarczony zostanie podobny o równej wartości i wyglądzie.

 

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania dotyczące naszych wytycznych serwisowych, gwarancji, produktów etc. prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta: sklep@komono.pl

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel