Zwroty, wymiany, reklamacje

Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań - nie ma problemu! Poniżej znajdują się wskazówki, które pomogą nam sprawnie obsłużyć Twój zwrot, wymianę lub reklamację. Zależy nam by było to dla Ciebie proste i szybkie.

 


 

 

ZWROT - darmowy w ciągu 180 dni!

(dotyczy zamówień złożonych po 04-11-2015 r.)

 

Wg. polskiego prawa masz możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Dbając jednak o Twój komfort zakupów dajemy Tobie dodatkowe 166 dni na zwrot. Łącznie masz więc 180 dni na zwrot towaru zakupionego w naszym sklepie.

 

Warunki zwrotu produktu w ciągu 180 dni od daty jego dostarczenia:

- przyjmujemy wyłącznie produkty nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania, czyste, ze wszystkimi metkami i zabezpieczeniami (np. folie na szkiełku zegarka, blokada mechanizmu zegarka itp.)

- produkty muszą posiadać kompletne, oryginalne, nieuszkodzone opakowanie

- zwrot musi zawierać wszystkie elementy, które były obecne w przesyłce

- zwrot może odbywać się na nasz koszt Paczkomatami InPost chyba, że postanowisz inaczej (pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych)

 

Możliwość zwrotu artykułów w ciągu 180 dni nie narusza ani nie ogranicza praw konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

Jeśli chcesz dokonać zwrotu towaru, możesz skorzystać z naszego kreatora zwrotu. Dzięki temu, Twój zwrot będzie obsłużony szybciej. W tym celu:

 

  • Zaloguj się w naszym sklepie internetowym
  • Przejdź w zakładkę "Twoje konto" w górnym, prawym roku sklepu
  • Wybierz link "Dodaj zwrot towaru" w dziale "Zwroty towarów"
  • Postępuj zgodnie ze wskazówkami zawartymi w kolejnych krokach kreatora
  • Wydrukuj druk zwrotu wygenerowany przez kreator. Podpisz go. Jeśli nie masz możliwości druku, możesz skorzystać z druku dołączonego do Twojej przesyłki. Jeśli w przesyłce nie było druku lub nie posiadasz go już, możesz skorzystać z druku zwrotu dostępnego tutaj: "DRUK WYMIANY/ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTU TOWARU)" lub użyć innego, spełniającego wymagania druku odstąpienia od umowy.
  • Zapakuj bezpiecznie Twoją przesyłkę. Prócz zwracanego towaru dołącz podpisany, powyższy formularz i dowód zakupu. 
  • Nadaj paczkę na adres: FRESH BRANDS, ul. Waryńskiego 32-36 (budynek: GPP Inkubator Przedsiębiorczości, parter), 86-300 Grudziądz, tel. 607-649-111 lub skontaktuj się z nami by nadać przesyłkę na nasz koszt.

 

Jeżeli nie chcesz korzystać z naszego konfiguratora, wykonaj poniższe kroki:

 

  • Wypełnij i podpisz druk zwrotu dołączony do Twojej przesyłki. Jeśli w przesyłce nie było druku lub nie posiadasz go już, możesz skorzystać z druku zwrotu dostępnego tutaj: "DRUK WYMIANY/ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTU TOWARU)" lub użyć innego, spełniającego wymagania druku odstąpienia od umowy.
  • Zapakuj bezpiecznie Twoją przesyłkę. Prócz zwracanego towaru dołącz podpisany, powyższy formularz oraz dowód zakupu.
  • Nadaj paczkę na adres: FRESH BRANDS, ul. Waryńskiego 32-36 (budynek: GPP Inkubator Przedsiębiorczości, parter), 86-300 Grudziądz, tel. 607-649-111 lub skontaktuj się z nami by nadać przesyłkę na nasz koszt. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

 

W celu nadania przesyłki na nasz koszt, skontaktuj się z nami: sklep@komono.pl. Umożliwiamy nadanie przesyłki zwrotnej Paczkomatami InPost.

 

W przypadku gdy do towaru był dołączony gratis lub towar z obniżoną ceną (w specjalnej promocji) należy go odesłać razem ze zwracanym towarem.

 


 

 

WYMIANA - darmowa w ciągu 180 dni!

(dotyczy zamówień złożonych po 04-11-2015 r.)

 

Wg. polskiego prawa masz możliwość wymiany towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Dbając jednak o Twój komfort zakupów dajemy Tobie dodatkowe 166 dni na wymianę. Łącznie masz więc 180 dni na wymianę towaru zakupionego w naszym sklepie. W tym celu należy dokonać odsyłki towaru do naszej siedziby wraz z wypełnionym drukiem wymiany: "DRUK WYMIANY/ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTU TOWARU)" Dodatkowo należy zamówić nowy, wybrany przez Ciebie towar w naszym sklepie (pozwoli to na rezerwację go dla Ciebie). W komentarzu do zamówienia wpisz "Wymiana". 

 

Warunki wymiany produktu w ciągu 180 dni od daty jego dostarczenia:

- przyjmujemy wyłącznie produkty nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania, czyste, ze wszystkimi metkami i zabezpieczeniami (np. folie na szkiełku zegarka, blokada mechanizmu zegarka itp.)

- produkty muszą posiadać kompletne, oryginalne, nieuszkodzone opakowanie

- zwrot musi zawierać wszystkie elementy, które były obecne w przesyłce

- wymiana może odbywać się na nasz koszt Paczkomatami InPost chyba, że postanowisz inaczej (pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych)

 

Możliwość zwrotu artykułów w ciągu 180 dni nie narusza ani nie ogranicza praw konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

  • Wypełnij i podpisz druk wymiany dołączony do Twojej przesyłki. Jeśli w przesyłce nie było druku lub nie posiadasz go już, możesz skorzystać z druku wymiany dostępnego tutaj: "DRUK WYMIANY/ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTU TOWARU)" lub użyć innego, spełniającego powyższe wymagania druku.
  • Zamów produkt, który chciałbyś otrzymać w ramach wymiany. W komentarzu do zamówienia wpisz - "Wymiana, za zamówienie nr ....." Pomoże nam to w sprawnym obsłużeniu zwrotu.
  • Zapakuj bezpiecznie Twoją przesyłkę. Prócz zwracanego towaru dołącz podpisany, formularz wymiany oraz dowód zakupu.
  • Nadaj paczkę na adres: FRESH BRANDS, ul. Waryńskiego 32-36 (budynek: GPP Inkubator Przedsiębiorczości, parter), 86-300 Grudziądz, tel. 607-649-111  lub skontaktuj się z nami by nadać przesyłkę na nasz koszt. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

 

W celu nadania przesyłki na nasz koszt, skontaktuj się z nami: sklep@komono.pl. Umożliwiamy nadanie przesyłki zwrotnej Paczkomatami InPost.

 


 

 

REKLAMACJA

 

Jeśli chcesz zgłosić reklamację towaru, możesz skorzystać z naszego kreatora zwrotu. Dzięki temu, Twój zwrot będzie obsłużony szybciej. W tym celu:

 

  • Zaloguj się w naszym sklepie internetowym
  • Przejdź w zakładkę "Twoje konto" w górnym, prawym roku sklepu
  • Wybierz link "Twoje reklamacje" w dziale "Dział reklamacji RMA"
  • Wypełnij kolejne pola kreatora reklamacji. 
  • Wydrukuj druk reklamacji wygenerowany przez kreator. Podpisz go. Jeśli nie masz możliwości druku, możesz skorzystać z druku dołączonego do Twojej przesyłki. Jeśli w przesyłce nie było druku lub nie posiadasz go już, możesz skorzystać z druku reklamacji dostępnego tutaj: "DRUK REKLAMACJI" lub użyć innego, spełniającego wymagania druku reklamacji.
  • Zapakuj bezpiecznie Twoją przesyłkę. Prócz zwracanego towaru dołącz podpisany, powyższy formularz i dowód zakupu. 
  • Nadaj paczkę na adres: FRESH BRANDS, ul. Waryńskiego 32-36 (budynek: GPP Inkubator Przedsiębiorczości, parter), 86-300 Grudziądz, tel. 607-649-111. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

 

Jeżeli nie chcesz korzystać z naszego konfiguratora, wykonaj poniższe kroki:

 

  • Wypełnij i podpisz druk reklamacji dołączony do Twojej przesyłki. Jeśli w przesyłce nie było druku lub nie posiadasz go już, możesz skorzystać z druku reklamacji dostępnego tutaj: "DRUK REKLAMACJI" lub użyć innego, spełniającego wymagania druku odstąpnia od umowy.
  • Zapakuj bezpiecznie Twoją przesyłkę. Prócz zwracanego towaru dołącz podpisany, powyższy formularz oraz dowód zakupu.
  • Nadaj paczkę na adres: FRESH BRANDS, ul. Waryńskiego 32-36 (budynek: GPP Inkubator Przedsiębiorczości, parter), 86-300 Grudziądz, tel. 607-649-111. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych. 

 

 

Pamiętaj jednak co podlega i nie podlega reklamacji: LINK

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email jaki podał podczas składnia zamówienia lub telefonicznie na numer jaki podał podczas składania zamówienia. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany do klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany. Jeżeli reklamacja jest uznana, pokrywamy koszty transportu.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel